Aplikace FUTUR/E/GO

Kroky registrace zákaznického účtu v aplikaci

1 │ Spuštění Aplikace

futurego

Jako první je potřeba stáhnout aplikaci FUTUR/E/GO

appstore googleplay

Po nainstalování a spuštění apliace zahájíte Registraci kliknutím na tlačítko ZAREGISTROVAT

2 │ Výběr tarifu

Vyberte si tarif, který chcete používat pro dobíjení.

Mezi tarify se pohybujete pohybem po obrazovce zleva doprava.

Po výběru příslušného tarifu, klikněte na "Další" vpravo nahoře.

futurego

3 │ Údaje o účtu

futurego

V tomto kroku vyplníte své identifikační údaje.

Volba firemního zákazníka zůstává u běžného uživatele neaktivní.

Z bezpečnostních důvodů je třeba, aby Vaše heslo mělo alespoň 8 znaků, obsahovalo minimálně jedno velké písmeno, jednu číslici a jeden speciální znak.

4 │ Smluvní podmínky a smlouva uzavíraná distančně

Po vyplnění identifikačních údajů vyjadřujete souhlas s obchodními podmínkami.

Zaškrtnutím této volby můžete využívat dobíjení okamžitě i před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení. Pokud pole nezaškrtnete, účet bude aktivován až po 14dnech.

Zaškrtnutím tohoto pole vyjadřujete souhlas se smlouvou a obchodními podmínkami. K dispozici jsou pod příslušnými odkazy.

futurego

5 │ Fakturační a doručovací adresa

futurego

V tomto kroku vyplníte své fakturační a doručovací údaje.

6 │ Uvedení údajů o platební metodě

V tomto kroku vyplňte údaje o své platební kartě, která bude sloužit pro úhradu vyúčtování za dobíjení na síti ČEZ. Platby budou probíhat formou zabezpečené platební brány PayU.

Jméno držitele karty

Číslo karty, expirace a CVV kód

Údaje o kartě se ukládají v platební bráně. Nejsou uloženy v IT systému a nikdo neoprávněný k nim proto nemá přístup.

Vložení platných údajů o kartě jsou podmínkou pro dokončení úspěšné registrace a uzavření smlouvy. Platební karta bude využívána pro opakované platby (každý měsíc) faktur za dobíjení dle Vašeho fakturačního období. Fakturační období zjistíte zde.

Důležité upozornění

Na kartě musí být povoleno:

  • inkaso z platební karty
  • nastaven dostatečný denní i měsíční limit
  • finanční hotovost

futurego

Během registrace dochází k blokaci 1 Kč pro ověření platnosti karty.

V případě nezdařené registrace, prosíme o ověření nastavení Vaší karty – viz body výše. Pokud je vše správně nastaveno, prosíme o zaslání printscreenu a času registrace na info@elektromobilita.cz.