Aplikace FUTUR/E/GO
Kroky registrace zákaznického účtu v aplikaci
1 │ Spuštění Aplikace
2 │ TARIF PRO REGISTROVANÉHO ZÁKAZNÍKA
V tomto kroku vidíte aktuální Ceník za dobíjení, poté kliknete na DALŠÍ.
3 │ Údaje o účtu
V tomto kroku vyplníte své identifikační údaje.
4 │ Smluvní podmínky a smlouva uzavíraná distančně
Po vyplnění identifikačních údajů vyjadřujete souhlas s obchodními podmínkami.
5 │ Fakturační a doručovací adresa
V tomto kroku vyplníte své fakturační a doručovací údaje.
6 │ Uvedení údajů o platební metodě
V tomto kroku vyplňte údaje o své platební kartě, která bude sloužit pro úhradu vyúčtování za dobíjení na síti ČEZ. Platby budou probíhat formou zabezpečené platební brány PayU.
Údaje o kartě se ukládají v platební bráně. Nejsou uloženy v IT systému a nikdo neoprávněný k nim proto nemá přístup.
Vložení platných údajů o kartě jsou podmínkou pro dokončení úspěšné registrace a uzavření smlouvy. Platební karta bude využívána pro opakované platby (každý měsíc) faktur za dobíjení dle Vašeho fakturačního období. Fakturační období zjistíte zde.
Důležité upozornění
Na kartě musí být povoleno:
- inkaso z platební karty
- nastaven dostatečný denní i měsíční limit
- finanční hotovost
Během registrace dochází k blokaci 1 Kč a 1200 Kč pro ověření platnosti karty. Během pár hodin jsou tyto dvě částky odblokovány.
V případě nezdařené registrace, prosíme o ověření nastavení Vaší karty – viz body výše. Pokud je vše správně nastaveno, prosíme o zaslání printscreenu a času registrace na info@futurego.cz.
7 │ Aktivace registrace
Po registraci obdržíte aktivační email na Vaši uvedenou emailovou adresu.