WEBOVÝ PORTÁL FUTUR/E/GO
Kroky registrace zákaznického účtu ve webovém portálu
1 │ Přihlašovací stránka
2 │ Tarif pro registrovaného zákazníka
V tomto kroku vidíte aktuální Ceník za dobíjení, poté kliknete na ZVOLIT TARIF.

3 │ Údaje o účtu
4 │ Údaje o platební metodě
V tomto kroku vyplňte údaje o své platební kartě, která bude sloužit pro úhradu vyúčtování za dobíjení na síti ČEZ.
Vložení platných údajů o kartě jsou podmínkou pro dokončení úspěšné registrace a uzavření smlouvy. Platební karta bude využívána pro opakované platby (každý měsíc) faktur za dobíjení dle Vašeho fakturačního období. Fakturační období zjistíte zde.
Údaje o kartě se ukládají u provozovatele platební brány. Nejsou uloženy v IT systému ČEZ a nikdo neoprávněný k nim nemá přístup.
Důležité upozornění
Na kartě musí být povoleno:
- inkaso z platební karty
- nastaven dostatečný denní i měsíční limit
- finanční hotovost
Během registrace dochází k blokaci 1 Kč a 1200 Kč pro ověření platnosti karty. Během pár hodin jsou tyto dvě částky odblokovány.
V případě chybové hlášky v tomto kroku, prosíme o ověření nastavení Vaší karty – viz body výše. Pokud je vše správně nastaveno, prosíme o zaslání printscreenu a času registrace na info@futurego.cz.
5 │ Aktivace registrace
Po registraci obdržíte aktivační email na Vaši uvedenou emailovou adresu.